vrijdag 8 maart 2013

Een grijze dag toch vol kleur

Omdat vandaag nogal grijs begint denk ik dat we zelf kleur moeten geven
aan deze dag. Gelukkig zijn er genoeg dingen waar je blij van wordt
zoals deze vrolijke zomerkleuren bij een etalage in Breda.
 Of deze reclame uit ItaliĆ« 
(foto genomen in 2009)
 Op zulke dagen kun je vaak veel zaken regelen omdat het buiten
toch een beetje miezert. Zo heb ik alvast onze zomervakantie geboekt,
reislustig als ik ben. En het is 's avonds zo fijn om inspiratie op te doen in
een tijdschrift zoals de Flow. Ik scheurde deze poster uit omdat ik 
de kleuren mooi vind en de tekst nog mooier.
 Onderstaande kleuren laten een sfeer zien die ik
dit voorjaar in ons huis heb gebracht. En dat 
is een hele verandering. Het fleurt op!
Heb een kleurrijke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten